Diada de les Verges a les aules de la FISE


CELEBRAM LES VERGES

Els i les alumnes de les aules de la Fundació s'Estel han posat en marxa un projecte del dia de les Verges per investigar i saber un poc més d'aquesta festa tradicional.

Els alumnes de PQPI de Auxiliar de Cuina varen preparar bunyols per degustar  tots. 






Mmmmmmmmmm!!!

Comentarios

Entradas populares de este blog

L@S MAESTR@S EN EL PAPEL DE ALUMN@S: TRABAJANDO EMOCIONES

Videoforum "Intocable"

LA SEGUNDA GUERRA MUNDIAL A TRAVÉS DEL CINE